Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a vyhlášky č. 515/2020 Sb., o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy.
1. OFICIÁLNÍ NÁZEV
Střední průmyslová škola elektrotechnická, Praha 10, V Úžlabině 320
Právní forma: příspěvková organizace
IZO: 000638421
2. DŮVOD A ZPŮSOB ZALOŽENÍ
Příspěvková organizace Střední průmyslová škola elektrotechnická, Praha 10, V Úžlabině 320 byla zřízena usnesením Zastupitelstva hl. města Prahy č. 6/15 a sídlí na adrese V Úžlabině 320/23, 100 00 Praha 10. Zřizovací listina je ze dne 28. 4. 2011 a nabyla účinnosti 1. 9. 2011. Poslední změna zřizovací listiny příspěvkové organizace Střední průmyslová škola elektrotechnická, Praha 10, V Úžlabině 320 byla schválená usnesením Zastupitelstva hl. města Prahy č. 18/33 ze dne 16. 6. 2016 a nabyla účinnosti 1. 9. 2016 včetně dodatků.
Hlavním účelem příspěvkové organizace je poskytování středního vzdělávání podle ustanovení zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů (školský zákon), a vyhlášky č. 13/2005 Sb., o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři, ve znění pozdějších předpisů.
3. ORGANIZAČNÍ STRUKTURA
Statutárním orgánem příspěvkové organizace je její ředitelka (dále jen „ředitelka“). Ředitelka činí právní úkony jménem příspěvkové organizace ve všech věcech. Do funkce je jmenována a může být odvolána v souladu s § 166 školského zákona a vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích, ve znění pozdějších předpisů.
4. KONTAKTNÍ SPOJENÍ
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Sídlo: Střední průmyslová škola elektrotechnická, Praha 10, V Úžlabině 320
V Úžlabině 320/23
100 00 Praha 10
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Adresa pro osobní návštěvu: shodná s poštovní adresou
4.3 Úřední hodiny
Podatelna: pondělí-pátek 8:00-11.30, 12:00-15:30
Ředitelka: po telefonické domluvě
Zástupce ředitelky: po telefonické domluvě
Vedoucí školní jídelny: po telefonické domluvě
4.4 Telefonní čísla
Telefonní spojení:
ústředna: 274 016 211
ředitelka školy: PhDr. Romana Bukovská, 274 016 213, e-mail: bukovska@uzlabina.cz
statutární zástupce: Mgr. Ing. Lukáš Hons, 274 016 230, e-mail: hons@uzlabina.cz
sekretariát ředitelky: Jana Kudrnová, 274 016 220, e-mail: kudrnova@uzlabina.cz
studijní oddělení: Marcela Svítková, 274 016 238, e-mail: svitkova@uzlabina.cz
vedoucí školní jídelny: Romana Reitermannová, 274 016 215, e-mail: reitermannova@uzlabina.cz
výchovná poradkyně: Mgr. Martina Adámková, 274 016 252/276, e-mail: adamkova@uzlabina.cz
metodička prevence rizikového chování: Mgr. Adéla Rezková, 274 016 247, e-mail: rezkova@uzlabina.cz
pověřenec ochrany osobních údajů: Mgr. Eva Šmídová, 731 609 403, e-mail: consultant@moore-czech.cz
4.5 Adresa internetových stránek
Webové stránky: https://uzlabina.cz
4.6 Adresa podatelny
Střední průmyslová škola elektrotechnická, Praha 10, V Úžlabině 320
V Úžlabině 320/23
100 00 Praha 10
Přehled technických nosičů dat, na kterých povinný subjekt přijímá dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk, CD, DVD.
4.7 Elektronická adresa podatelny
E-mailová adresa: info@uzlabina.cz
4.8 Datová schránka
ID datové schránky: k63zt5p
5. PŘÍPADNÉ PLATBY LZE POUKÁZAT
Platby obědů: číslo účtu: 2003700036/6000, variabilní symbol přiděluje vedoucí kuchyně
Platby kurzů: číslo účtu: 2003700044/6000, variabilní symbol přiděluje třídní učitel
Pro správné určení platby je nutné uvést variabilní symbol, ten je přidělen při zahájení studia.
6. IČO
61385409
7. PLÁTCE DANĚ Z PŘIDANÉ HODNOTY
Škola není plátcem DPH.
8. DOKUMENTY
8.1.1 Dokumenty podléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout
Školní řád pro školní rok 2021/2022
Dodatek č. 4 ke Školnímu řádu 2020/2021
Dodatek č. 3 ke Školnímu řádu 2020/2021
Dodatek č. 2 ke Školnímu řádu 2020/2021
Dodatek ke Školnímu řádu 2020/2021
Školní řád pro školní rok 2020/2021
Dokumenty pro denní formu vzdělávání
Zřizovací listina platná od 1. 9. 2016 - (PDF 1,3 MB)
Zřizovací listina - (PDF 1,4 MB)
Výroční zpráva o činnosti školy za rok 2020/2021 - (PDF 1,7 MB)
Výroční zpráva o činnosti školy za rok 2019/2020 - (PDF 1,7 MB)
Výroční zpráva o činnosti školy za rok 2018/2019 - (PDF 1,9 MB)
Výroční zpráva o činnosti školy za rok 2017/2018 - (PDF 2,2 MB)
Výroční zpráva o činnosti školy za rok 2016/2017 - (PDF 2,0 MB)
Výroční zpráva o činnosti školy za rok 2015/2016 - (PDF 1,8 MB)
Výroční zpráva o činnosti školy za rok 2014/2015 - (PDF 1,8 MB)
Výroční zpráva o činnosti školy za rok 2013/2014 - (PDF 1,8 MB)
Školní řád, rozvrh vyučovacích hodin - v listinné podobě v ředitelně školy
Dokumentace BOZP a PO - v listinné podobě v ředitelně školy
Účetní, majetková a hospodářská dokumentace - v listinné podobě v ředitelně školy
Soubor vnitřních směrnic a předpisů - v listinné podobě v ředitelně školy
8.1.2 Dokumenty nepodléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout pouze při prokázání oprávněného zájmu
Nahlížení může proběhnout formou předložení částečně anonymizované kopie dokumentu v případě, že dokument obsahuje též údaje, do kterých nahlížející není oprávněn nahlédnout.
- Knihu úrazů a záznamy o úrazech dětí, žáků a studentů, popřípadě lékařské posudky
– v listinné podobě na sekretariátě školy. - Třídní kniha, která obsahuje průkazné údaje o poskytovaném vzdělávání a jeho průběhu
– po předchozí domluvě s ředitelkou školy. - Doklady o přijímání žáků ke vzdělávání, o průběhu vzdělávání a jeho ukončování – v listinné podobě v ředitelně školy.
- Záznamy z pedagogických rad – v listinné podobě v ředitelně školy.
- Plán hospitační a kontrolní činnosti, záznamy o provedených hospitacích a kontrolních zjištěních – v listinné podobě v ředitelně školy.
8.2 Rozpočet
Rozpočet školy a jeho střednědobý výhled je přístupný na webové stránce Hlavního města Prahy.
9. ŽÁDOSTI O INFORMACE
Při vyřizování žádostí o informace se postupuje dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Směrnice upravující svobodný přístup k informacím je přístupná v listinné podobě v ředitelně školy.
10. PŘÍJEM PODÁNÍ ŽÁDOSTÍ A PODNĚTŮ
Žádosti a další podání je možné doručit osobně do ředitelny školy v úřední hodiny, zaslat písemně na adresu školy, elektronicky na emailovou adresu školy, prostřednictvím DS nebo telefonicky na telefonním čísle kanceláře školy. Příjem žádostí a dalších podání se řídí podle svého obsahu zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
11. PŘEDPISY
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled nejdůležitějších používaných právních předpisů naleznete na stránce Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
11.2 Vydané právní předpisy
Soubor vnitřních směrnic je k dispozici v listinné podobě v úředních hodinách v ředitelně školy.
12. ÚHRADY ZA POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazebník úhrad vynaložených v souvislosti s poskytováním informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:
Fotokopie | Cena včetně DPH | |
---|---|---|
Černobílá kopie jednostranná formát A4 | 2,00 | |
Černobílá kopie oboustranná formát A4 | 3,00 | |
Černobílá kopie jednostranná formát A3 | 4,00 | |
Černobílá kopie oboustranná formát A3 | 5,00 | |
Barevná kopie jednostranná formát A4 | 8,00 | |
Barevná kopie oboustranná formát A4 | 14,00 | |
Barevná kopie jednostranná formát A3 | 16,00 | |
Barevná kopie oboustranná formát A3 | 28,00 | |
Nosiče | DVD ROM | 50,00 |
DVD ROM - film | dle skutečných nákladů | |
Ostatní náklady | Telefonické spojení | dle platných tarifů |
Poštovné | Listovní zásilka | dle platného poštovního sazebníku |
Další věcné náklady | dle formy poskytovné informace | |
Osobní náklady | přesáhne-li doba zpracování a vyhledání informace 1 hod. a za každou další započatou hodinu | 150,00 |
Podmínky vybírání úhrad
Náklady spojené se zpřístupňováním informací, vyčíslené dle výše uvedeného sazebníku je nutno zaplatit nejpozději při předání informací žadateli, a to v hotovosti na sekretariátu školy nebo výjimečně bezhotovostním převodem z účtu vedeného u peněžního ústavu na účet školy, a to pouze v případě, kdy informace je zasílaná poštou, a to vždy předem.
Pokud je požadovaná informace obsažena v publikaci nebo tiskovině vydávané školou, předškolním nebo školským zařízením, hradí se náklady ve výši ceny příslušného výtisku.
Nepřesáhne-li částka za poskytnutí informací 50,- Kč, budou poskytnuty zdarma.
12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádná rozhodnutí o výši úhrad vydaná podle zákona o svobodném přístupu k informacím v případě stížnosti nebyla ve vztahu k povinnému subjektu za poslední dva roky vydána.
13. LICENČNÍ SMLOUVY
Škola nemá licenční smlouvy.
14. VÝROČNÍ ZPRÁVA PODLE ZÁKONA O SVOBODNÉM PŘÍSTUPU K INFORMACÍM
Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2021 - (PDF 181 kB)
Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2020
Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2019 - (PDF 653kB)
Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2018 - (PDF 649kB)
Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2017 - (PDF 584kB)
Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2016 - (PDF 468kB)
Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2015 - (PDF 470kB)
Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2014 - (PDF 123kB)
15. KONTAKTNÍ ÚDAJE POVĚŘENCE PRO OCHRANU OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Mgr. Eva Šmídová
Moore Czech Republic s.r.o.
Karolinská 661/4
186 00 Praha 8
tel.: 731 609 403
e-mail: consultant@moore-czech.cz
Informace o tom, které osobní údaje jsou o jednotlivých subjektech osobních údajů zpracovávány, jsou k nahlédnutí u sekretářky ředitelky školy.
Informace o zpracování osobních údajů